Kéktúra

2019-ben kitaláltam azt az őrült ötletet, hogy végig kéne menni Magyarország legszebb túraútján, az Országos Kéktúrán. Nem mondanám magam sem kifejezetten edzettnek, sem nagy túrázónak, de valamiért azt éreztem szükségem van erre a közel 1200 km-re, hogy valami más legyen. 

Lehet egyesek szerint ez hülyeség és nem értik minek csinálom, ha nem vagyok nagy túrás. De úgy gondolom mindenki saját maga választja meg az útját és ezen az úton akkor és úgy indul el, amikor csak akar. Én megtettem és itt megtalálható, hogy merre is jártunk eddig és ebből, hogy még mennyi van hátra.

14 - Hűvösvölgy - Rozália téglagyár
       I. - Hűvösvölgy - Rozália téglagyár

15 - Rozália téglagyár - Dobogókő
       II. - Rozália téglagyár - Pilisszentkereszt
       III. - Pilisszentkereszt - Dobogókő

16 - Dobogókő - Visegrád
       III. - Dobogókő - Pilisszentlászló
       IV. - Pilisszentlászló - Visegrád

17 - Visegrád / Nagymaros - Nógrád
       V. - Nagymaros - Törökmezei túristaház
       VI. - Törökmezei túristaház - Nagy-Hideg-hegy

18 - Nógrád - Becske
       VII. - Nógrád - Katalinpuszta
       VIII. - Katalinpuszta - Ősagárd
       IX. - Ősagárd - 

Megtéve: 1168,7 km / 105,5 km